Boinflytande är ditt sätt att kunna påverka området där du bor. Därför vill vi veta vad du tycker är viktigast att åtgärda i just ditt bostadsområde. Vi har bara en fråga, som går fort att besvara. Tack för att du är med!

Ökad trygghet (belysning, bilfria gångvägar)Mer gröntBättre/större lekytaBättre utemöblerEn mötesplats för hyresgäster
Visa undermeny

Kontakta oss

Kundservice kan bland annat hjälpa till med hyresavtal, lediga lägenheter och lokaler, besiktningar, lägenhetsfonder, nycklar, renoveringar, felanmälan för din lägenhet, inbetalningar m.m.

063-14 04 00

info@ostersundshem.se

Telefontider: Vardagar 08.00 – 16.30
Öppettider i receptionen: Vardagar 08.00 – 16.30
Måndagar öppnar växeln/receptionen kl 10.00
Torsdagar öppnar växeln/receptionen kl 09.00

Besöksadress: Rådhusgatan 29
Fax: 063-14 04 10

Kontaktuppgifter till Styrelsen
Kontaktuppgifter till Ledningen

Felanmälan/jour

Tel 063-14 04 00
Telefontider: Vardagar 08.00 – 16.30
Felanmälan kan även göras via fel@ostersundshem.se eller genom att logga in på Mina sidor och fylla i det här formuläret.

Akuta felanmälningar efter kontorstid sker på tel 063-13 71 00 (jour).

Störningsjour

Tel 063-14 04 00 (Kontorstid)
Tel 063-12 85 65 (Övrig tid)

Vi har störningsjour med PD-bevakning och störningsjouren går att nå dygnet runt. Det är även till dem du ringer om du låst dig ute.

Om du låst dig ute:

Tel 063-12 85 65.

PD-bevakning nås dygnet runt för upplåsning. Legitimation krävs och du betalar kontant eller med Swish.

Skadedjursbekämpning:

Tel 063-14 04 00.

Kontakta Kundservice så tar vi kontakt med Anticimex.

Frågor och felanmälningar angående kabel-tv:

Sappa
Tel 0774-44 47 44

Bredband, telefoni och digital-tv via kommunikationsnätet

Ring Bredbandsrådgivaren 010-130 79 79 om du behöver hjälp att komma igång eller välja leverantör. Du kan beställa tjänster direkt via http://ostersundshem.zmarket.se.

Felanmälningar i kommunikationsnätet

Kontakta den tjänsteleverantör du har valt för bredband, digital-TV och/eller telefoni.