Visa undermeny

Kontakta oss

Kundservice kan bland annat hjälpa till med hyresavtal, lediga lägenheter och lokaler, besiktningar, lägenhetsfonder, nycklar, renoveringar, felanmälan för din lägenhet, inbetalningar m.m.

063-14 04 00

info@ostersundshem.se

Telefontider: Vardagar 08.00 – 16.30
Öppettider i receptionen: Vardagar 08.00 – 16.30
Torsdagar öppnar växeln/receptionen kl 09.00
Besöksadress: Rådhusgatan 29
Fax: 063-14 04 10

Kontaktuppgifter till Styrelsen
Kontaktuppgifter till Ledningen

Felanmälan/jour

Tel 063-14 04 00
Telefontider: Vardagar 08.00 – 16.30
Felanmälan kan även göras via fel@ostersundshem.se eller genom att logga in på Mina sidor och fylla i det här formuläret.

Akuta felanmälningar efter kontorstid sker på tel 063-13 71 00 (jour).

Störningsjour

Kontorstid: 063-14 04 00
Övrig tid: 063-12 85 65

Vi har störningsjour med PD-bevakning på tel 063-12 85 65. Störningsjouren går att nå dygnet runt. Det är även till dem du ringer om du låst dig ute.

Om du låst dig ute:

PD-bevakning nås dygnet runt på 063-12 85 65. Legitimation krävs och du betalar kontant eller med Swish.

Skadedjursbekämpning:

Ring till Felanmälan på tel 063-14 04 00, så tar vi kontakt med Anticimex.

Frågor och felanmälningar angående kabel-tv:

Sappa
0774-44 47 44

Bredband, telefoni och digital-tv via kommunikationsnätet

Ring Bredbandsrådgivaren 08-578 804 44 om du behöver hjälp att komma igång eller välja leverantör. Du kan beställa tjänster direkt via http://ostersundshem.qmarket.se.

Felanmälningar i kommunikationsnätet

Kontakta den tjänsteleverantör du har valt för bredband, digital-TV och/eller telefoni.