Visa undermeny

Kontakta oss

Kundservice kan bland annat hjälpa till med hyresavtal, lediga lägenheter och lokaler, besiktningar, lägenhetsfonder, nycklar, renoveringar, felanmälan för din lägenhet, inbetalningar m.m.

063-14 04 00

info@ostersundshem.se

Öppettider

Bobutiken: Vardagar 10.00 – 16.30
Extraöppet vid inflyttning, första vardagen varje månad: 08.00 – 18.00

Telefontider

Kundservice: Vardagar 08.00 – 12.00 samt 13.00 – 16.30
Måndagar öppnar kundservice 10.00
Torsdagar öppnar kundservice 09.00

Besöksadress: Rådhusgatan 29
Fax: 063-14 04 10

Kontaktuppgifter till Styrelsen
Kontaktuppgifter till Ledningen

Felanmälan/jour

Tel 063-14 04 00
Vardagar 08.00 – 12.00 samt 12.00-16.30

Felanmälan kan även göras genom att logga in på Mina sidor och fylla i det här formuläret.

Akuta felanmälningar efter kontorstid sker på tel 063-13 71 00 (jour).

Störningsjour

Tel 063-14 04 00 (Kontorstid)
Tel 063-12 85 65 (Övrig tid)

Vi har störningsjour med PD-bevakning och störningsjouren går att nå dygnet runt. Det är även till dem du ringer om du låst dig ute.

Om du låst dig ute:

Tel 063-12 85 65.

PD-bevakning nås dygnet runt för upplåsning. Legitimation krävs och du betalar kontant eller med Swish.

Skadedjursbekämpning

Tel 063-14 04 00.

Kontakta Kundservice så tar vi kontakt med Anticimex.

Frågor och felanmälningar angående kabel-tv

Sappa
Tel 0774-44 47 44

Bredband, telefoni och digital-tv via kommunikationsnätet

Ring Bredbandsrådgivaren 010-130 79 79 om du behöver hjälp att komma igång eller välja leverantör. Du kan beställa tjänster direkt via http://ostersundshem.zmarket.se.

Felanmälningar i kommunikationsnätet

Kontakta den tjänsteleverantör du har valt för bredband, digital-TV och/eller telefoni.